Enjoy free delivery on all orders over €50

Stappenplan en tarief

Neem je de beslissing: ik ga een professional organizer of opruimcoach inhuren?

Twijfels? Graag geef ik extra informatie en beantwoord al je vragen. Je kunt mij daarvoor bellen op 06 3610 4339, of emailen: opruimcoach.lisette@gmail.com. 

De volgende stap kan dan zijn:

Ik kom naar je toe voor een kennismakings- en intakegesprek. Dit gesprek duurt maximaal 1,5 uur. Daarin bespreken we je doelen en inventariseren hoe ik kan bijdragen. Organizen is maatwerk, dus er bestaat geen standaard aanpak. Het is bij ordenen en opruimen essentieel dat de aanpak aansluit bij de voorkeur en de manier van denken van de klant, zodat het eindresultaat blijvend is. Daarom moet de opruimcoach haar klant leren kennen om een optimaal resultaat te bereiken. Het gesprek is heel belangrijk, ook om te zien of het klikt. We bespreken ook wat er gebeurt met de spullen die worden verwijderd.

Ik bied het gratis en vrijblijvend aan en reken er € 35 incl. btw voor als je besluit door te gaan. 

Je ontvangt van mij een plan van aanpak annex offerte. Een plan van aanpak kan er als volgt uitzien:

  • een of meer afspraken van een paar uur waarbij we gezamenlijk opruimen en ordenen
  • periodieke bijeenkomsten waarin telkens een deel van de klus wordt opgepakt
  • eventueel 'huiswerk' waar je aan werkt tussen de sessies in
  • na elke sessie kort bekijken wat goed ging en wat misschien beter kon

Het tarief is € 49 per uur incl. btw. Reiskosten reken ik vanaf 10 km enkele reis, en dan à € 0,19 per km. 

Inbegrepen:

  • reistijd tot 30 min enkele reis
  • reiskosten tot en met 9 km
  • kleine organizing materialen

Als we het eens zijn geworden over de inzet van Eskoba, gaan we van start.